הדרכה ושיעורים פרטיים

הדרכה ושיעורים פרטיים

קורסים, השתלמויות ושיעורים פרטיים בתחום בניית ציפורניים ופדיקור

כשסיימתי את לימודי בניית ציפורניים או פדיקור הרגשתי שקיבלתי כלים בסיסיים בלבד שנותנים לי ידע מקצועי ראשוני, אולם ארגז הכלים שקיבלתי אינו מספק כדי להפוך אותי למקצוענית ועצמאית כפי שרציתי.

במיוחד אמורים הדברים בהיבטים המעשיים – מהו התהליך היעיל ביותר, איך יותר נכון להפעיל את כלי העבודה, מהי הגישה הנכונה ללקוחות, מהם החומרים הטובים ביותר וכו'.

אני בטוחה שתחושה זאת עוברת על כל מי שסיימה עכשיו את לימודי ההכשרה שלה בבניית ציפורניים או פדיקור.

כדי להשלים את הפערים האלה המשכתי ללמוד ולהעשיר את הידע שלי בהשתלמויות, סדנאות וגם, כמובן, למדתי מהניסיון האישי שלי. זהו תהליך שלוקח זמן.

כמובן, אין תחליף לניסיון האישי, אולם ידע של בעלת מקצוע מנוסה יכול לקצר משמעותית את הזמן. בשיעורים הפרטיים שלי תקבלי את כל מה שחסר לך – כלים מעשיים שיסייעו לך להפוך למקצועית ועצמאית בתחום טיפוח ציפורניים ופדיקור.

אני מתמחת בכל שיטות בניית ציפורניים – אקריל, ג'ל, טבילה, פרנץ' קבוע, קישוטים, ג'ל לק, מניקור. בשיעורים שלי תקבלי לא רק לימודים תאורטיים, אלא גם טיפים מקצועיים שיהפכו אותך למקצועית, יעניקו לך בטחון נחוץ ויאפשרו לך לעבוד באופן עצמאי.

בתחום הפדיקור – אני מתמחה בפדיקור יבש, ללא שימוש בסכין. מדובר בפדיקור בשיטות מתקדמות, המבוסס על חומרים ממיסים אשר מייתרים הצורך בשימוש בסכין. פדיקור זה בטוח יותר, יעיל יותר ופחות מסוכן ללקוחות. שיטה זאת תפתח בפניך פלח שוק נוסף ותאפשר לך לעבוד גם עם חולים סוכרתיים.

בנוסף לטיפים בתחום המקצועי, אני מעבירה גם ידע בתחום השיווקי, התנהלות מול לקוח, איזה חומרים כדאי לרכוש והיכן כדאי לרכוש אותם.

ההדרכה שלי מיועדות גם לאלו שרוצות ללמוד את המקצוע מתחילתו בקורס פרטי מקיף. לימודים אחת מול אחת יעילים מאד ויאפשרו לך להתקדם בקצב מהיר. התכנים שאני יוצקת בקורס זה יאפשרו לך מרחב ידע שלם גם בתחום התאורטי וגם בתחום המעשי.

אשמח לעזור לכן.

מרינה

 

גלילה לראש העמוד