טיפול אנטי אייג'ינג מזותרפיה

טיפול אנטי אייג'ינג מזותרפיה

תהליך ההזדקנות הפיסיולוגי בעור מתאפיין בעיקר בייצור מופחת של סיבי קולגן ואלסטין האחראים על גמישות ומוצקות העור, החלשות הסיבים הקיימים ויכולת ספיחת הלחות בהם, מחסור בוויטמינים ונוגדי חמצון. תהליכי ההזדקנות גורמים לגוון לא אחיד של העור, לרפיון, יובש וחוסר ברק, הופעת קמטים וקמטוטים וכן כתמים שונים.

למעשה, גיל 25 היא נקודת המפנה מבחינת הצמיחה הביולוגית. מגיל זה נפסקת הצמיחה ומתחילה ההתבגרות, גם אם היא לא משתקפת במראה החיצוני של העור.

טיפולי האנטי אייג'ינג אינם יכולים למנוע את תהליך הזדקנות העור. אולם הם יכולים לעכב ולהאט את תהליך ההזדקנות בד בבד עם תיקון הנזקים שכבר נעשו, במיוחד כשהם משולבים בטיפוח יומיומי של העור.

הקו המנחה בטיפולי האנטי אייג’ינג הוא חידוש העור, איזון ושמירה על רמת לחות תקינה. חידוש העור מתבצע ע"י קילוף איטי ומבוקר של שכבות עליונות והסרת תאים מתים במטרה ליצור צמיחה מחודשת של רקמת העור למראה בריא וצעיר. תהליך הקילוף נעשה ע"י שימוש בחומצות אלפא וביתא הידרוקסיות בעלות בסיס רפואי ומדעי.

שילוב בין חומצות אלו וחומצה הילארונית מעלה את רמת הלחות בעור, מגביר זרימת דם לפנים וגורם לייצור מוגבר של סיבים אלסטיים למיצוק העור. השילוב של חומצות, ויטמינים ונוגדי חמצון מגן על תאי העור ומעכב את הזדקנותם.

החדרת החומרים מתבצעת תוך כדי עיסוי מהנה ומרגיע של עור הפנים, בדקולטה בשכמות ובצוואר.

במטרה להגיע לתוצאה הרצויה, מומלץ לשלב בין הטיפול במכון וטיפול בבית. הטיפול בבית כולל שימוש בתכשירים קוסמטיים חדשניים המאפשרים חדירה עמוקה של חומרים פעילים ללא צורך במכשור נוסף. כל התהליך מלווה בהדרכה צמודה ומתן מענה לכל שאלה ובעיה שמתעוררת.

למי זה מתאים

טיפול לעיכוב ומניעת הזדקנות העור נדרש כבר בגילאי 25 ומעלה, גם לאלו שסימני הזדקנות העור עדיין לא נראים.

גלילה לראש העמוד